God påske til store og små

god påske

Som rektor er jeg imponert over hvor godt dette har fungert. Pippi Langstrømpes sitat: "Dette har jeg aldri gjort før, så det er jeg sikker på at jeg får til", illustrerer virkelig godt hvilken innsats som har vært utført både av elever, foreldre og lærere.

Nå venter vi spent på hva som vil skje etter at påsken er over. Så langt er dette ikke klarlagt. Aller helst ønsker vi alle at elevene skal være på skolen, men det må være trygt for alle når skolene åpner igjen. Vi må derfor bare avvente kloke vedtak fra regjeringen om hvordan dette skal håndteres. Så fort vi har ny informasjon, deler vi denne.

Merk dere uansett at 14.4 en fridag i år – dersom skolen åpner igjen, er dette altså ikke skoledag for elevene på Huseby.

Vi i ledelsen på skolen ønsker igjen å si tusen, tusen takk for all innsats og fantastiske arbeid dere har gjort disse ukene. Vi håper alle får en bra påske, selv om den sikkert blir annerledes enn dere hadde planlagt opprinnelig.