Til alle skolestartere høsten 2020 og deres foresatte

første klasse

Vi har vært veldig spente på hvordan det ville bli med førskoledag og foreldremøte for dere som skal starte hos oss til høsten.Derfor er vi veldig glade for at vi nå kan si med sikkerhet at det blir førskoledag 11.juni. Vi deler skolestarterne i grupper på cirka 15 barn, og gjør oppmerksom på at det ikke vil være de samme barna som skal gå i klasser til høsten. Klasser er per nå ikke klare, på grunn av mange usikkerhetsmomenter. Elevene på førskoledagen vil utgjøre fire grupper totalt. Foreldremøtet som var planlagt 9.juni, flyttes til 11. juni, mens elevene har skoletime.

Programmet
Klokken 0900 starter programmet for de to første gruppene:
Oppmøte i store skolegård
Fadderne synger
Elevene deles i to 15-grupper og blir med lærer til klasserom, der det blir en times program

Mens barna har time, inviteres foreldrene (kun en foresatt per elev) til foreldremøte i skolens matsal. På grunn av smittevern kan vi kun samle maks 50 mennesker.

Kokken 12 starter programmet for de to siste gruppene
Oppmøte i store skolegård