Bokbanken på Huseby skole tilbyr utlån!

For å "bestille" bøker sender du (foresatte eller barn) en mail til lindrg2907@osloskolen.no. I emnefeltet er det viktig at du skriver "bokønske". Husk: viktig å skrive hvilken klasse du går i.
I mailen skriver du navnet på boken du ønsker. Hvis du ikke har ønske om tittel, eller vi ikke har den inne, er det viktig at du skriver noe om: - Mye eller lite skrift - Bilder eller ikke bilder - Sjanger (tema) - Skriv ned navnet på den siste boken du leste og som du likte. Det gjør det lettere for bibliotekar å plukke ut noe du liker. - Navnet ditt og klasse
Bøker leverer du i en kasse utenfor biblioteket. Bøker du har bestilt ligger i poser merket med navn og klasse på samme sted.

Bøker kan hentes hver dag mellom 0830 og 1330. Dagen etter at du har sendt inn bokønsker. Kommer du til låst dør ringer du skolens telefonnummer (22703250) og så vil noen komme og åpne opp for deg.
Alle som bestiller bøker får lesebingo med i posen.

God lesing!
Hilsen bokbanken på Huseby skole!